Nu är vi igång igen


Nu är vi igång igen, säsongsstart idag 7 maj i strålande väder, soligt och lätt vind. Jan Limell, Lars Holst och Göran Daniels värmer upp på rangen. Likaså Ulla och Morgan Westling.

Kanske lite blygsam start, bara 17 deltagare. Dagens tävlingssamordnare Morgan räknade med att säsongsstarten i det fina golfvädret skulle locka fler.

Dagens segrare blev Ulla Westling med 70 slag, som också fick 10 poäng, enligt det nya poängsystemet. På andra plats Lars Palm också 70 slag och 7 poäng på tredje plats Anders Johansson med 5 poäng. Komplett resultatlista finns i Min Golf.

På måndag den 11 maj blir nästa tävlingsdag. Vill du delta i Carl Ohlson Cup, så swisha 100 kronor till nr: 0703627560 (Jan Limell). Läs inbjudan till CO-Cup under menyn Inbjudningar.

Text o foto: Bernt Bergkvist

 

Kommentarer inaktiverade.